Vi ska bli bättre på att blogga!

Emma här! haha, förlåt för dålig bloggning, hade helt glömt bort bloggen... Skönt med långhelg nu i alla fall! Igår var jag i häggvik & träffade Linus & Einar. Vi var hemma hos Linus & åt varma mackor, sen så gick vi ut & träffade Amelia, & två till. Kommer itne ihåg vad dem heter. Var hemma runt nio & somnade vid elva, var ganska skönt. Idag så har jag inte gjort något förutom städat mitt rum, sovit & nu ska jag ta ett bad. Ganska skön dag ändå. Imorgon är det valborg!!! Då händer en massa kul, möter Noris vid kungsträdgården imorgon runt tre/fyra. Sen åker vi hem till henne & sedan ut för att träffa en massa fina människor & kolla på brasan! Myyys, åh vad jag är taggad. Ska få träffa min fina imorgon också, hiho. Men nu ska jag ta en skönt bad puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0