Tandläkaren

Asså guuuud ååh jag är så bedövad i mitt tandkött så jag inte känner nånting! (nej jag hade inte hål) jag berättar nu.

Asså för typ ett år sen jag var hos tandläkaren hade jag mitt första hål!! (dock var det jättejättelitet, knappt ett hål..) och då fick jag borra lite och det kändes inte alls att ta bedövningen eller borra men nu den här gången gjorde det as ont!!! Och jag hade inte fått ett nytt hål eller nåt dom skulle bara göra om mitt gamla för det hade "gått upp" eller nåt jag vet inte fast i samma tand.
Dom tog nån salva som smaka jordgubb först och sen sprutade dom in sprutan och det gjorde ganska ont men sen höll dom på att peta och grejer i min tand och sen borra dom typ. Fyfan vad ont det gjorde asså jag slappnade inte av en endaste gång. Fyfan asså!

Ville bara dela med mig av den hemska känslan? Har nån av er bloggläsare också borrat? (som nog ganska många har)
Hann inte platta håret imorse....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0