About me

Du heter: Emma

Smeknamn: Har inget speciellt

Låt som när du är ledsen sörjer till?: What are words..

Vad tror folk om dig?: Ingen aning

Stämmer det? -

Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt hår, mina ögon & min kropp.

Vad säger du för att imponera på någon?: Olika!

Hur imponerar man på dig?: Det beror på

Brukar du skratta för dig själv?: Haha, ja.

Var bor du?: Nacka

Trivs du där?: Ibland

Äger du några converse: Jupp

Vad har du för mobil operatör: Telia

Är du allergisk mot något: Yes man.

Har du haft sex idag: Nepp

Hur svarar du i mobilen: "Hallå?"

Vem ringde du senast?: Simon

Vad sa du senast till den du pratade i telefonen med: Kommer inte ihåg

Antal timmar sömn inatt: 8

Brukar du komma i tid: Ja, oftast.

När mår du bra: Mår oftast bra hela tiden om det inte finns någon anledning att vara ledsen.

När blev du fotad senast: Idag

Hur känner du dig nu: Trött & ont i huvudet.
Vad saknar du: Mitt blonda hår & Turkiet.

Hade du en bra kväll igår: Tisdag igår, plugg, den sög.

Favorit dryck på morgonen:Smoothie/ Oboy

Är du nöjd med ditt liv: Oja

Är du bortskämd: Anser jag inte

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Tyra Banks

Vad längtar du till?: Valborg, sommaren & tills jag börjar ta moppekörkort.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Yes!

Hur gammal är du: 14 tyvärr, 15 3 Juli.

Tycker du om någon just nu: Ja.

Du samlar på: Inget jag kommer på.

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Nora, Alicia eller Frida.

Vilken tid gick du upp idag: 6.15

När grät du senast: Två veckor sen.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nope

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika hela tiden.

Har du piercing: Öronen

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Ja

Är du bra på att laga mat: Njaaa

Hur vig är du: Haha nej

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, Juice, Mjölk.

Tror du på ett liv efter döden: Man kan ju hoppas

Tycker du om sushi: Super gott

Vad äter du helst när du ser på film: Godis/Jordgubbar/Chips

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Vilken ögonfärg har du: Blåa

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jaja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0